Wolt, inovativna platforma za dostavu i lokalnu trgovinu, obeležava deset godina poslovanja. Osnovan 2014. godine u Helsinkiju od strane šestorice prijatelja, Wolt je prošao impresivan put od malog startup-a do globalnog lidera, prisutnog u više od 1.000 gradova u 28 zemalja širom sveta.
Wolt je ostvario više od 19 milijardi evra u podršci ekonomijama zemalja u kojima posluje, direktno pomažući lokalne zajednice i mala i srednja preduzeća. Saradnjom sa više od 150.000 partnera trgovaca, generisao je više od 15 milijardi evra prodaje za lokalne trgovce. Istraživanje pokazuje da 75% obroka poručenih putem Wolta ne bi bilo naručeno bez opcije dostave, čime se naglašava važnost ove platforme za lokalne restorane i markete.
Tokom protekle decenije, Wolt je proširio svoje usluge na širok spektar proizvoda, uključujući namirnice, lekove, elektroniku i cveće. Platforma je obradila više od 700 miliona porudžbina, pri čemu su najprodavaniji proizvodi hamburgeri, kojih je prodat čak 130 miliona. Zanimljivi rekordi uključuju dostavu od 4.000 kilometara kroz sedam zemalja, kao i najskuplju porudžbinu vrednu 8.559 evra.
Miki Kuusi, izvršni direktor Wolta, ističe da je kroz saradnju s partnerima, korisnicima i timovima širom sveta, Wolt postao priča o uspehu. „Naša misija je uvek bila da dostavljamo radost i jednostavnost, a tek smo počeli“, dodao je.
Zadovoljstvo korisnika takođe je na visokom nivou, sa prosečnom ocenom kvaliteta usluge između 4,5 i 5 zvezdica. Preko 85% dostavljača ocenjuje svoje iskustvo pozitivnim, a 450.000 partnera dostavljača ostvarilo je približno 3 milijarde evra kroz fleksibilnu zaradu. Wolt+ program, koji nudi pogodnosti poput besplatne dostave, do danas je dosegao skoro milion pretplatnika.
Wolt u Srbiji posluje već pet godina, omogućavajući dostavu hrane i drugih proizvoda u čak 32 grada. U Srbiji je ostvareno preko 24 miliona porudžbina iz restorana, dok je najviša pojedinačna dostava iznosila 2024 evra. Takođe, Wolt Market je zabeležio više od milion porudžbina, potvrđujući značaj platforme u svakodnevnom životu korisnika.
Đorđe Davidović, generalni menadžer Wolta za Srbiju, ističe: „Ponosni smo na sve što smo postigli i na uticaj koji imamo na lokalne zajednice. Naša misija ostaje nepromenjena – povezati korisnike s najboljim lokalnim ponudama.“
Gledajući unapred, Wolt se fokusira na unaprđenje ekonomskih prilika u gradovima širom sveta, a kompanija nastavlja da širi svoje usluge, uključujući sopstveni lanac Wolt Market trgovina.
U proteklih deset godina, Wolt je postao sinonim za brzu i pouzdanu dostavu, kao i ključni partner za lokalnu trgovinu, stvarajući nove privredne prilike i olakšavajući svakodnevni život korisnicima širom planete.