Stipendija nosi ime Borisa Trivana, suosnivača Instituta za digitalne komunikacije, jednog od pionira digitalnog marketinga u Srbiji i autora kultne „Pokojne Mileve“. Boris je bio poznat po svom duhu, kreativnosti i konceptu celoživotnog učenja, koji je nastavio da živi kroz ovu stipendiju.
Kako navode iz Instituta, program nije samo finansijska podrška, već i prilika da mladi dobiju znanje, iskustvo i inspiraciju kroz rad sa vodećim stručnjacima iz oblasti digitalnog marketinga i komunikacija.
„Želimo da svake godine jednoj mladoj osobi damo priliku da promeni svoj život i trasira svoj put u nečemu novom, uvek aktuelnom, na način koji pravi razliku“, navodi se u saopštenju Instituta.
Nosilac stipendije dobija mogućnost pohađanja svih aktuelnih programa Instituta, sticanje međunarodno priznatih sertifikata i uključivanje u zajednicu profesionalaca posvećenih digitalnom napretku.
Prva stipendija „Boris Trivan“ dodeljena je 2019. godine, a od tada je nekoliko mladih ljudi dobilo šansu da kroz ovaj program napravi prve profesionalne korake u svetu digitalnih komunikacija.
Više informacija o konkursu, Borisu Trivanu i načinu prijave dostupno je na sajtu Instituta za digitalne komunikacije.



